Transporto priemonių rėmo ir kėbulo geometrijai atstatyti naudojame pirmaujančios pasaulyje, švedų firmos JOSAM įrangą. JOSAM stendai yra įvertinti ir juos rekomenduoja žymiausi sunkiojo transporto gamintojai: MERCEDES-BENZ, SCANIA, VOLVO, MAN, RENAULT, DAF, IVECO.
Rėmo deformacija ir deformacijos šalinimo būdai
Šoninis poslinkis
Dažnai dėl vidinių apkrovų išilginiai lonžeronai sulenkiami kampu išilginės ašies atžvilgiu. Rėmo priekinė dalis dažnai labai deformuojasi dėl stipraus šoninio poslinkio.
Vertikalus išlinkimas
Vertikalūs išlinkimai gali atsirasti dėl keletos priežasčių. Neteisingai pakrauto krovinio arba avarijos metu, kuomet verčiasi automobilis. Paveikslėlyje pateikiamas pavyzdys, kas atsitinka, kai sunkvežimis yra perkrautas.
Suktas išlinkimas
Rėmo sukimo metu lonžeronai lieka tiesūs, bet iškreipti vienas kito atžvilgiu. Skersinės sijos įpaprastai lieka teisingoje padėtyje lonžeronų atžvilgiu. Dažnai šis defektas atsiranda sunkvežimiams su dviejomis ašimis.
Išlinkimas per istrižainę
Lonžeronai pasistumia išilgai rėmo, o skersinės sijos nesudaro tinkamo kampo šoninių elementų atžvilgiu. Toks rėmo įstrižainės pokytis dažnai atsiranda dėl sunkvežimio vertimosi autoįvykio metu.